Colosseum Σχέση Ζωής!

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑ

Και ναι, το πήρες απόφαση. Η άσκηση μπήκε στη ζωή σου δυναμικά και τα 30 λεπτά πάνω στο διάδρομο του γυμναστηρίου έγιναν επιτέλους μία ευχάριστη καθημερινή ανάπαυλα. Ακολουθείς ένα πρόγραμμα τουλάχιστον 60 λεπτών, 3-4 φορές την εβδομάδα, που να συνδυάζει αερόβια και άσκηση αντιστάσεων (βάρη), στοχεύοντας στην απώλεια βάρους, στο «χτίσιμο» των μυών και στην αλλαγή του σχήματος του σώματός σου. Ο αρμονικός συνδυασμός γυμναστικής και διατροφής είναι απαραίτητος για να φτάσεις στον στόχο του "ιδανικού σώματος". 

Τι πρέπει να φάμε λοιπόν για να απολαύσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα όλης αυτής της προσπάθειας; Κάτι που ακούγεται πολύ συχνά είναι πως η άσκηση πρέπει να γίνεται με άδειο στομάχι ώστε να καίγεται περισσότερο λίπος. Μεγάλο ΛΑΘΟΣ!! Ξέρετε, ενέργεια δε χρειάζονται μόνο οι επαγγελματίες αθλητές.

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις γυμναστική με άδειο στομάχι σημαίνει κούραση, ζαλάδα, πονοκεφάλους πριν καν ξεκινήσετε. Άρα και μικρότερη απόδοση. Καμιά μηχανή, πόσο μάλλον το σώμα μας, δεν μπορεί να δουλέψει χωρίς καύσιμα. Αν πάλι το γεμάτο στομάχι μπορεί να σας φέρει δυσφορία κατά την άσκηση, τότε σημασία έχει το πότε ακριβώς τρώτε. 

 

Η συμβουλή ενός διαιτολόγου μπορεί να είναι σωτήρια και να απαντήσει στα παραπάνω και πολλά περισσότερα, η διαιτολογία προωθεί την καλή υγεία και εργάζεται με τις ειδικές ανάγκες του κάθε ατόμου ξεχωριστά, αξιολογώντας και βελτιώνοντας τις διατροφικές συνήθειες. Βελτιώνει έτσι την ποιότητας της άσκησης μας αλλά και της καθημερινότητάς μας συνολικά. 

 

Tο Colosseum Gum συνεργάζεται με ειδικό διατροφολόγο - διαιτολόγο που είναι σε θέση να φτιάξει για σας το πρόγραμμα διατροφής που σας ταιριάζει, για να γίνετε φέτες… φέτος αξιοποιώντας όλα τα κατάλληλα εργαλεία!