Colosseum Gym: Μεταξύ μας

ΕΜΠΕΙΡΙΑ Colosseum
ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

 

Πληροφορίες

  • Για την καλή λειτουργία του οργανισμού σας όταν γυμνάζεστε μην αμελείτε την επαρκή ενυδάτωση. Ακόμη και τα πιο ήπια προγράμματα εκγύμνασης εντείνουν το ρυθμό απώλειας υγρών από το σώμα. Ένας χρήσιμος κανόνας για τη διατήρηση του επιπέδου των υγρών του σώματός σας είναι ο εξής: μισό λίτρο νερό 2 – 3 ώρες πριν από την προπόνηση, ένα ποτήρι νερό περίπου μισή ώρα πριν από την προπόνηση κι οπωσδήποτε ένα ακόμη ποτήρι 30 λεπτά μετά το τέλος της προπόνησής σας!
  • Ποτέ μην ξεκινάτε τη γυμναστική σας εάν δεν έχουν προηγηθεί τουλάχιστον 2 ώρες από το τελευταίο σας γεύμα.
  • Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στην επιλογή των αθλητικών μας ρούχων, που πάνω απ’ όλα πρέπει να είναι άνετα, ώστε να μπορούμε να γυμνάσουμε σωστά όλα τα σημεία του σώματός μας και, κυρίως, με ασφάλεια.
  • Καλό είναι να αποφεύγουμε τα βαριά βαμβακερά ρούχα, επειδή συγκρατούν μεγάλη ποσότητα του ιδρώτα και δεν τον απελευθερώνουν εύκολα, με αποτέλεσμα να μας προκαλούν ακόμη και ρίγη κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επιλέξτε ρούχα που κρατούν την υγρασία μακριά από το σώμα και πάντα να έχετε έτοιμη προς χρήση τη δική σας, απορροφητική πετσέτα για να σκουπίζετε τον ιδρώτα.
  • Καθοριστική για τη σωστή και ασφαλή εκγύμνασή μας είναι η επιλογή των κατάλληλων παπουτσιών. Ειδικά, δε, αν συμμετέχουμε σε προγράμματα έντονης κίνησης, όπως τα αεροβικά, τα παπούτσια μας είναι καλό να διαθέτουν αερόσολες, ώστε να διασφαλίσουμε την προστασία της μέσης και του αυχένα μας από τους κραδασμούς. 
  • Τηρείτε πάντα τους κανόνες υγιεινής και μην χρησιμοποιείτε βαριά αρώματα ή κολόνιες σε μεγάλη ποσότητα πριν από την άσκηση.
  • Η σωστή γυμναστική, στον μεγαλύτερο βαθμό της, είναι ένα παιχνίδι του μυαλού: κινητοποιείστε το σώμα σας με τα κατάλληλα ερεθίσματα, ώστε να μη σας «εγκαταλείψει» όσο αυξάνεται η δυσκολία για την επίτευξη των στόχων σας.
  • Το σώμα σας θα σας δώσει το ρυθμό που σας ταιριάζει. Μην παρασύρεστε κι ανεβάζετε την ένταση χωρίς να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να ανταποκριθείτε.
  • Προσοχή στην υπερπροπόνηση: μην εξουθενώνεστε 1 – 2 φορές την εβδομάδα, παραπλανώντας τον εαυτό σας ότι έτσι θα επιτύχετε τα ίδια αποτελέσματα με τη μεθοδική και τακτική άσκηση!